بررسی تأثیر آموزش پیش دبستانی بر یادگیری مهارت روانی، حرکتی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان ابتدایی
سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۰۸ ب.ظ
بررسی تأثیر آموزش پیش دبستانی بر یادگیری مهارت روانی، حرکتی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان ابتدایی
پایان نامه رشته روانشناسی و علوم تربیتی، مقدمه: موفقیت کودکان در مدرسه تا حدودی به رویدادهایی بستگی دارد که آنها قبل از ورود به مدرسه تجربه کردهاند. آمادگی کودکان برای ورد به مدرسه و موفقیت بعدی آنها در تحصیل، با جنبههای مختلف رشد آنها مرتبط است. عواملی از قبیل رشد جسمی، اجتماعی، شناختی، دانشی ...